ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 416/01-04/2019

УКРАЇНА
НИЖНЬОВЕРБІЗЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
об’єднаної територіальної громади
Коломийського району Івано-Франківської області
сьоме демократичне скликання
(________________________ сесія)
                                                                              
РІШЕННЯ

 
від __.__.2019 року № ____-____/2019
с. Нижній Вербіж
 
Про Бюджетний регламент
Нижньовербізької сільської
об’єднаної територіальної громади
 
Відповідно до статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Бюджетного кодексу України та з метою упорядкування процесів формування та використання фінансових ресурсів для забезпечення завдань та функцій, що здійснюються Нижньовербізькою сільською об’єднаною територіальною громадою протягом бюджетного періоду, а також регламентації взаємовідносин між різними учасниками бюджетного процесу,  враховуючи пропозиції постійної комісії сільської ради об’єднаної територіальної громади питань планування, фінансів, бюджету та соціально-економічного розвитку, сільська рада
 
ВИРІШИЛА:
 
1.Затвердити Бюджетний регламент Нижньовербізької сільської об’єднаної територіальної громади, що додається.
2. Оприлюднити дане рішення на офіційному сайті громади.
3. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань планування, фінансів, бюджету та соціально-економічного розвитку (Г. Кузьменчук).
 
 
 
Сільський голова об’єднаної
територіальної громади                                                     Ярослав М’якущак
 
 
 
 
ПРОЄКТ                                                                          
Бюджетний регламент
Нижньовербізького сільського бюджету
об’єднаної територіальної громади
 
 I. Загальні положення
  1. Цей Бюджетний регламент визначає організаційні засади проходження бюджетного процесу під час складання, розгляду, затвердження, виконання та звітування про виконання Нижньовербізького сільського бюджету об’єднаної територіальної громади (далі – сільський бюджет ОТГ)[1].
  2. Бюджетний регламент розроблений з урахуванням норм Бюджетного кодексу України (далі - Кодекс), законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про доступ до публічної інформації», «Про відкритість використання публічних коштів» та інших нормативно-правових актів України, що регулюють бюджетні відносини.
  3. Затвердження та скасування Бюджетного регламенту здійснюється рішенням Нижньовербізької сільської ради об’єднаної територіальної громади.
  4. У цьому Бюджетному регламенті терміни вживаються у значенні, наведеному в Кодексі та інших нормативно-правових актах.
 
II. Складання та схвалення прогнозу Нижньовербізького сільського бюджету об’єднаної територіальної громади
  1. Сільський голова об’єднаної територіальної громади (далі – голова ради)[2] щороку спільно з головними розпорядниками коштів складає прогноз Нижньовербізького сільського бюджету об’єднаної територіальної громади (далі – Прогноз бюджету).
  2. Прогноз бюджету складається:
  • відповідно до цілей та пріоритетів, визначених у прогнозних та програмних документах економічного і соціального розвитку України і відповідної території;
  • з урахуванням Бюджетної декларації, вимог статті 751 Кодексу та організаційно-методичних засад складання прогнозу місцевого бюджету, доведених Міністерством фінансів України;
  • за типовою формою прогнозу місцевого бюджету, визначеною Міністерством фінансів України.
  1. Голова ради:
  • визначає основні організаційні засади процесу підготовки пропозицій до Прогнозу бюджету;
  • спільно з органом, що контролює справляння надходжень до бюджету, прогнозує обсяги доходів Нижньовербізького сільського бюджету об’єднаної територіальної громади на середньостроковий період; 
  • визначає обсяги фінансування Нижньовербізького сільського бюджету об’єднаної територіальної громади, повернення кредитів до Нижньовербізького сільського бюджету об’єднаної територіальної громади та орієнтовні граничні показники видатків Нижньовербізького сільського бюджету об’єднаної територіальної громади і надання кредитів з Нижньовербізького сільського бюджету об’єднаної територіальної громади на середньостроковий період;
  • розробляє та доводить до головних розпорядників бюджетних коштів інструкції з підготовки пропозицій до Прогнозу бюджету та орієнтовні граничні показники видатків та надання кредитів Нижньовербізького сільського бюджету об’єднаної територіальної громади на середньостроковий період.
  1. Для забезпечення своєчасного складання Прогнозу бюджету голова ради готує та до 1 травня року, що передує плановому,[3] подає до Нижньовербізького виконавчого комітету сільської ради об’єднаної територіальної громади План заходів щодо складання Прогнозу бюджету[4], в якому визначаються:
  • конкретні заходи з підготовки матеріалів для складання Прогнозу бюджету;
  • терміни подання матеріалів;
  • відповідальні за підготовку та подання матеріалів.
  1. Нижньовербізький виконавчий комітет сільської ради об’єднаної територіальної громади щорічно не пізніше 15 травня року, що передує плановому,[5] затверджує План заходів щодо складання Прогнозу бюджету та склад робочої групи з підготовки Прогнозу бюджету. 
  2. Учасники бюджетного процесу, які визначені відповідальними виконавцями, зобов’язані забезпечити своєчасну підготовку та подання матеріалів, необхідних для складання Прогнозу бюджету.
  3. Нижньовербізький виконавчий комітет сільської ради об’єднаної територіальної громади не пізніше 1 вересня року, що передує плановому,[6] розглядає та схвалює Прогноз бюджету і у п’ятиденний строк подає його разом із фінансово-економічним обґрунтуванням до Нижньовербізької сільської ради об’єднаної територіальної громади.
  4. Фінансово-економічне обґрунтування має містити розрахунки і пояснення до положень і показників, визначених Прогнозом бюджету (включаючи пояснення відмінностей від прогнозу, схваленого у попередньому бюджетному періоді, орієнтовні показники витрат бюджету за функціональною класифікацією видатків та кредитування бюджету із зазначенням пріоритетних напрямів).
  5. Розгляд Прогнозу бюджету Нижньовербізька сільська рада об’єднаної територіальної громади здійснюється за процедурою, визначеною Регламентом ради.
  6. Голова ради, керівники структурних підрозділів,  Нижньовербізький виконавчий комітет сільської ради об’єднаної територіальної громади та інші учасники бюджетного процесу, відповідальні за підготовку Прогнозу бюджету, беруть участь у розгляді Прогнозу бюджету Нижньовербізької сільської ради об’єднаної територіальної громади та її постійними комісіями.
  7. Голова ради забезпечує підготовку матеріалів для оприлюднення інформації про Прогноз бюджету з урахуванням вимог статті 28 Кодексу та Закону України «Про доступ до публічної інформації».
 
III. Складання проекту Нижньовербізького сільського бюджету об’єднаної територіальної громади
  1. Нижньовербізький виконавчий комітет сільської ради об’єднаної територіальної громади розробляє проект Нижньовербізького сільського бюджету об’єднаної територіальної громади (далі – Проект бюджету), який ґрунтується на показниках Прогнозу бюджету, схваленому у році, що передує плановому.
  2. Нижньовербізький виконавчий комітет сільської ради об’єднаної територіальної громади надає необхідну інформацію центральним органам виконавчої влади, що забезпечують формування державної політики у відповідній сфері – для проведення розрахунків обсягів міжбюджетних трансфертів та інших показників; Комітету Верховної Ради України з питань бюджету – для розгляду цих розрахунків.
  3. Голова ради визначає основні організаційно-методичні засади формування Проекту бюджету на плановий рік, відповідає за складання Проекту бюджету та підготовку проекту рішення Нижньовербізька сільська рада об’єднаної територіальної громади про проект Нижньовербізького сільського бюджету об’єднаної територіальної громади (далі – проект рішення про бюджет).
  4. Для забезпечення своєчасного складання Проекту бюджету голова ради готує та до 15 серпня року, що передує плановому,[7] подає до Нижньовербізький виконавчий комітет сільської ради об’єднаної територіальної громади План заходів щодо складання Проекту бюджету[8], в якому визначаються:
  • конкретні заходи з підготовки матеріалів, необхідних для складання Проекту бюджету;
  • терміни подання матеріалів;
  • відповідальні за підготовку та подання матеріалів.
  1. Нижньовербізький виконавчий комітет сільської ради об’єднаної територіальної громади щорічно не пізніше 1 вересня року, що передує плановому,[9]  приймає рішення про заходи щодо підготовки Проекту бюджету, яким:
- затверджує План заходів щодо складання Проекту бюджету;
  • затверджує склад робочої групи з питань формування Проекту бюджету (далі – робоча група);
  • врегульовує інші питання з координації учасників бюджетного процесу під час складання проекту бюджету.
  1. Учасники бюджетного процесу, які визначені відповідальними виконавцями, зобов’язані забезпечити своєчасну підготовку та подання матеріалів, необхідних для складання Проекту бюджету.
  2. Фінансовий орган/голова ради згідно з типовою формою бюджетних запитів, визначеною Міністерством фінансів України, та з урахуванням особливостей складання проектів місцевих бюджетів на плановий рік розробляє і до 1 жовтня року, що передує плановому,[10] доводить до головних розпорядників бюджетних коштів інструкцію з підготовки бюджетних запитів.
  3. Головні розпорядники бюджетних коштів організують розроблення бюджетних запитів та їх подання фінансовому органу/голові ради у встановлені ним терміни та порядку.
  4. Головні розпорядники коштів забезпечують своєчасність, достовірність та зміст поданих бюджетних запитів, які мають містити всю інформацію, необхідну для аналізу показників Проекту бюджету, згідно з доведеними вимогами.
  5. При підготовці бюджетних запитів головні розпорядники коштів місцевого бюджету у першочерговому порядку враховують потребу в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених законодавством України умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати; на проведення розрахунків за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв'язку, які споживаються бюджетними установами. Ліміти споживання енергоносіїв у натуральних показниках для кожної бюджетної установи встановлюються виходячи з обсягів відповідних бюджетних асигнувань.
  6. Відділ фінансів та планування доводить до головних розпорядників коштів в одноденний термін з дня отримання від Міністерства фінансів України інформацію відповідно до частин 1, 8 та 9 статті 75 Кодексу, зокрема:
  • показники міжбюджетних трансфертів на плановий рік та методики їх визначення;
  •  текстові статті проекту закону про Державний бюджет України, прийнятому у другому читанні;
  • інші показники та організаційно-методологічні вимоги щодо складання проектів місцевих бюджетів.
  1.  Головні розпорядники коштів забезпечують звірку вихідних даних, що враховані відповідними центральним органам виконавчої влади при розрахунку обсягів міжбюджетних трансфертів.
  2. Проект рішення про бюджет готується фінансовим органом/головою ради згідно із типовою формою, доведеною Міністерством фінансів, та до 17 листопада року, що передує плановому,[11] подається Нижньовербізькому виконавчому комітету сільської ради об’єднаної територіальної громади для схвалення.
Разом з проектом рішення про бюджет подаються матеріали, визначені частиною 1 статті 76 Кодексу.
  1. Проект рішення про бюджет схвалюється Нижньовербізьким виконавчим комітетом сільської ради об’єднаної територіальної громади до 22 листопада року, що передує плановому12.
Протягом двох робочих днів після схвалення проект рішення про бюджет направляється до Нижньовербізької сільської ради об’єднаної територіальної громади.
  1. Голова ради, забезпечує підготовку матеріалів та:
  • оприлюднення схваленого проекту рішення про бюджет шляхом розміщення на офіційних сайтах https://nyznoverbizkaotg.dosvit.org.ua/ не пізніше як за 20 робочих днів до дати його розгляду на сесії ради;
  • проведення публічних заходів щодо представлення Проекту бюджету громадськості (за окремим графіком).
 
 IV. Розгляд проекту рішення про бюджет Нижньовербізької сільської ради об’єднаної територіальної громади
  1. Проект рішення про бюджет розглядається Нижньовербізькою сільською радою об’єднаної територіальної громади відповідно до її Регламенту  (далі – Регламент ради).
  2. Нижньовербізький виконавчий комітет сільської ради об’єднаної територіальної громади подає проект рішення про бюджет до Нижньовербізької сільської ради об’єднаної територіальної громади не пізніше 27 листопада року, що передує плановому12.
  3. Проект рішення про бюджет розробляється відповідно до типової форми, визначеної Міністерством фінансів України.
  4. Пропозиції до проекту рішення про бюджет, надані Нижньовербізькій сільській раді об’єднаної територіальної громади, опрацьовуються відповідними структурними підрозділами Нижньовербізький виконавчий комітет сільської ради об’єднаної територіальної громади протягом двох днів[12] з дня їх отримання. Інформація за результатами розгляду надається відділу фінансів та планування для узагальнення.
Пропозиції до проекту бюджету повинні відповідати наступним вимогам:
  1. пропозиції щодо збільшення видатків, передбачених проектом рішення про бюджет, мають визначати джерела покриття таких видатків, а пропозиції про зменшення доходів бюджету мають визначати джерела компенсації втрат доходів бюджету або види та обсяги видатків, що підлягають відповідному скороченню;
  2. пропозиції до проекту бюджету та пропозиції до текстових статей рішення про бюджет не можуть призводити до збільшення місцевого боргу і місцевих гарантій порівняно з їх граничним обсягом, передбаченим у поданому Нижньовербізьким виконавчим комітетом сільської ради об’єднаної територіальної громади проекті рішення про бюджет.
  1. Всі пропозиції розглядаються відділом фінансів та планування в межах балансу бюджету на плановий рік.
  2. Нижньовербізький виконавчий комітет сільської ради об’єднаної територіальної громади в трьох денний термін після отримання пропозицій направляє Нижньовербізькій сільській раді об’єднаної територіальної громади доопрацьований проект рішення про бюджет.
Разом з доопрацьованим проектом рішення про бюджет направляється порівняльна таблиця щодо врахування пропозицій, по не врахованих пропозиціях надаються вмотивовані пояснення.
  1. При доопрацюванні проекту рішення про бюджет Нижньовербізький виконавчий комітет сільської ради об’єднаної територіальної громади враховує інформацію, отриману відповідно до частини дев’ятої статті 75 Кодексу.
  2. Під час розгляду проекту рішення про бюджет Нижньовербізької сільської ради об’єднаної територіальної громади та її постійними комісіями беруть участь представники Нижньовербізького виконавчого комітету сільської ради об’єднаної територіальної громади, голова ради, головних розпорядників коштів.
 
V. Затвердження рішення про бюджет
  1. Нижньовербізька сільська рада об’єднаної територіальної громади розглядає проект рішення про бюджет на пленарному засіданні не пізніше 25 грудня року, що передує плановому[13].
  2. Проект рішення про бюджет розглядається на пленарному засіданні Нижньовербізької сільської ради об’єднаної територіальної громади відповідно до її Регламенту ради та з урахуванням особливостей, визначених цим Бюджетним регламентом.
  3. Якщо до 1 грудня року, що передує плановому, Верховною Радою України не прийнято закон про Державний бюджет України, при затвердженні Нижньовербізького сільського бюджету об’єднаної територіальної громади враховуються обсяги міжбюджетних трансфертів, визначені у проекті закону про Державний бюджет України на плановий бюджетний період, поданому Кабінетом Міністрів України до Верховної Ради України.
Відділ фінансів та планування готує та подає Нижньовербізькій сільській раді об’єднаної територіальної громади проект рішення про внесення змін до рішення про місцевий бюджет щодо приведення обсягів міжбюджетних трансфертів у відповідність із законом про Державний бюджет України.
У двотижневий строк з дня офіційного опублікування закону про Державний бюджет України Нижньовербізька сільська рада об’єднаної територіальної громади приводить обсяги міжбюджетних трансфертів у відповідність із законом про Державний бюджет України.
  1. Голова ради забезпечує оприлюднення рішення про бюджет на плановий рік не пізніше ніж через десять днів з дня його прийняття у газеті ___________ (назва газети, що визначена радою) та на офіційних сайтах ради, місцевого органу виконавчої влади https://nyznoverbizkaotg.dosvit.org.ua/.
 
VI. Організація виконання Нижньовербізького сільського бюджету об’єднаної територіальної громади
  1. Нижньовербізький виконавчий комітет сільської ради об’єднаної територіальної громади забезпечує виконання Нижньовербізького сільського бюджету об’єднаної територіальної громади.
  2. Голова ради здійснює загальну організацію та управління виконанням Нижньовербізького сільського бюджету об’єднаної територіальної громади, координує діяльність учасників бюджетного процесу з питань виконання Нижньовербізького сільського бюджету об’єднаної територіальної громади.
  3. Казначейське обслуговування Нижньовербізького сільського бюджету об’єднаної територіальної громади здійснюється Коломийським управлінням державної казначейської служби України в Івано-Франківській області (далі – орган Казначейства) відповідно до статті 43 Кодексу.
  4. Нижньовербізький сільський бюджет об’єднаної територіальної громади виконується за розписом, який затверджує головою ради у місячний термін з дня прийняття рішення про бюджет
До затвердження розпису Нижньовербізького сільського бюджету об’єднаної територіальної громади (далі – розпис бюджету) голова ради не пізніше 1 січня планового року затверджує тимчасовий розпис бюджету.
  1. Порядок складання і виконання розпису бюджету затверджується розпорядженням голови.
  2. Розпис бюджету повинен бути збалансованим. Збалансування розпису бюджету впродовж року забезпечує голова ради.
Для його збалансування можуть отримуватися позики на покриття тимчасових касових розривів Нижньовербізького сільського бюджету об’єднаної територіальної громади за рахунок єдиного казначейського рахунку у порядку, встановленому Кодексом.
  1. Після затвердження розпису бюджету, але не пізніше ніж через 30 днів після затвердження Нижньовербізького сільського бюджету об’єднаної територіальної громади, голова ради надає його органу Казначейства на паперових та електронних носіях.
  2. Виконання бюджету здійснюється відповідно до норм Податкового кодексу України, Бюджетного кодексу України, Порядку казначейського обслуговування місцевих бюджету, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 23.08.2012 № 938 та іншого бюджетного законодавства.
  3. ________ (вказати назву органу, що контролює справляння надходжень бюджету) забезпечує виконання планових показників по надходженнях до бюджету, визначених рішенням про бюджет.
  4. З метою упорядкування процедури розподілу коштів Нижньовербізький сільський бюджет об’єднаної територіальної громади:
  1. фінансовий орган/голова ради готує розпорядження про виділення коштів загального/спеціального фонду _________ (зазначити конкретні терміни[14]);
  2. головні розпорядники бюджетних коштів подають заявку на виділення коштів, відповідно до зареєстрованих бюджетних зобов’язань, за один робочий день до вищезазначеного терміну, за формою, визначеною фінансовим органом/головою ради;
  3. за обґрунтованим поданням головного розпорядника фінансовий орган/голова ради може готувати розпорядження про виділення коштів позачергово;
  4. розпорядження про виділення коштів загального фонду місцевих бюджетів для проведення незахищених статей видатків готується лише при відсутності зареєстрованих зобов’язань за захищеними статтями видатків бюджету, які не виплачені у строки, встановлені договорами або іншими актами, в межах залишків невикористаних асигнувань.
  1. Головні розпорядники коштів та розпорядники нижчого рівня Нижньовербізького сільського бюджету об’єднаної територіальної громади забезпечують подання органу Казначейства мережі розпорядника коштів місцевого бюджету (реєстру змін до мережі) відповідно до 15 грудня та до 20 грудня року, що передує плановому.
  2. Головні розпорядники коштів Нижньовербізького сільського бюджету об’єднаної територіальної громади організовують складання та затвердження паспортів бюджетних програм відповідно до вимог та в терміни, визначені бюджетним законодавством, забезпечують достовірність і повноту інформації, що в них міститься, а також їх оприлюднення.
  3. Якщо до початку нового бюджетного періоду не прийнято рішення про бюджет при формуванні надходжень та здійсненні витрат Нижньовербізького сільського бюджету об’єднаної територіальної громади застосовуються норми статті 79 Кодексу та закону про Державний бюджет України на відповідний бюджетний період (у разі несвоєчасного набрання чинності таким законом - норми пунктів 3-5 частини другої статті 41 Кодексу).
  4. Для забезпечення координації дій учасників бюджетного процесу впродовж бюджетного періоду з питань виконання місцевого бюджету фінансовий орган/голова ради може затвердити План заходів з організації виконання Нижньовербізького сільського бюджету об’єднаної територіальної громади[15], у якому визначити терміни та відповідальних за виконання відповідних процедур на стадії виконання бюджету за доходами, видатками та кредитуванням.
 
 VII. Внесення змін до рішення про бюджет
  1. Протягом бюджетного року до рішення про бюджет можуть вноситися зміни з урахуванням вимог статей 78 та 23 Кодексу.
  2.  Зміни до рішення про бюджет можуть вноситися виключно рішеннями про внесення змін до рішення про  бюджет.
  3. Внесення змін до рішення про бюджет здійснюється за процедурою, визначеною  Регламентом ради, з урахуванням особливостей, визначених цим Бюджетним регламентом.
  4. Проект рішення про внесення змін до бюджету, для забезпечення його збалансованості, може розглядатися Нижньовербізькою сільською радою об’єднаної територіальної громади лише у разі наявності офіційного висновку відділу фінансів та планування (крім проектів рішень, поданих Нижньовербізькому виконавчому комітету об’єднаної територіальної громади, розробником яких є голова ради).
  5. Внесення змін до рішення про бюджет, які безпосередньо передбачають внесення змін до інших рішень Нижньовербізької сільської ради об’єднаної територіальної громади, не допускається. У такому разі спочатку вносяться зміни до відповідного рішення Нижньовербізької сільської ради об’єднаної територіальної громади і лише після того розглядаються пропозиції про зміни до рішення про бюджет відповідно до положень Кодексу та цього Регламенту.
  6. Будь-яке рішення, що впливає на зменшення надходжень та/або збільшення витрат Нижньовербізького сільського бюджету об’єднаної територіальної громади поточного року, не може бути прийняте Нижньовербізькою сільською радою об’єднаної територіальної громади, якщо одночасно з його прийняттям не будуть внесені відповідні зміни до рішення про бюджет на відповідний рік. 
  7. Рішення ради про внесення змін до бюджету оприлюднюється не пізніше ніж через десять днів з дня його прийняття у газеті ___________ (назва газети, що визначена радою) та на офіційних сайтах ради, органу виконавчої влади https://nyznoverbizkaotg.dosvit.org.ua/.
 
VІІІ. Підготовка та розгляд звіту про виконання Нижньовербізької сільського бюджету об’єднаної територіальної громади
  1. Звітність про виконання Нижньовербізького сільського бюджету об’єднаної територіальної громади складає та подає голові ради орган Казначейства відповідно до вимог, встановлених статтями 58-61 та 80 Кодексу.
  2. Голова ради забезпечує підготовку та публікацію інформації про виконання Нижньовербізького сільського бюджету об’єднаної територіальної громади з урахуванням вимог ст. 28 Кодексу:
  • за підсумками місяця/кварталу - у десятиденний термін[16] з дня надходження  від органу Казначейства звіту про виконання Нижньовербізького сільського бюджету об’єднаної територіальної громади;
  • за підсумками року – до 1 березня року, що настає за звітним.
  1. Головні розпорядники коштів забезпечують підготовку та подання фінансовому органу звіту по мережі, штатам і контингентам у терміни, визначені ним.
  2. Для організації роботи з підготовки річної звітності про виконання бюджету голова ради затверджує План заходів щодо організації роботи з підготовки річної звітності про виконання  Нижньовербізького сільського бюджету об’єднаної територіальної громади [17].
  3. Нижньовербізький виконавчий комітет об’єднаної територіальної громади подає до Нижньовербізької сільської ради об’єднаної територіальної громади звіти про виконання Нижньовербізького сільського бюджету об’єднаної територіальної громади:
  • квартальні - у двомісячний строк після завершення відповідного  бюджетного періоду;
  • річний – до 1 березня року, що настає за звітним.
  1. Нижньовербізька сільська рада об’єднаної територіальної громади розглядає звіти про виконання Нижньовербізького сільського бюджету об’єднаної територіальної громади відповідно до її Регламенту.
  2. Представники відділу фінансів та планування, головних розпорядників коштів беруть участь у розгляді звітів в Нижньовербізькій сільській раді об’єднаної територіальної громади та надають відповідну інформацію.
  3. Постійна комісія Нижньовербізької сільської ради об’єднаної територіальної громади з питань планування, фінансів, бюджету та соціально-економічного розвитку здійснює перевірку річного звіту про виконання Нижньовербізького сільського бюджету об’єднаної територіальної громади (далі – річний звіт).
  4. За результатами розгляду річного звіту Нижньовербізька сільська рада об’єднаної територіальної громади затверджує його або приймає інше рішення з цього приводу.
  5. Головні розпорядники коштів забезпечують оприлюднення та публічне представлення інформації про виконання бюджетних програм відповідно до норм статті 28 Кодексу та Закону України «Про доступ до публічної інформації».
  6. Учасники бюджетного процесу, які визначені відповідальними виконавцями, зобов’язані забезпечити своєчасну підготовку та подання матеріалів, необхідних для складання звітності про виконання Нижньовербізького сільського бюджету об’єднаної територіальної громади.
  7. Голова ради, забезпечує підготовку матеріалів та:
  • публікацію інформації про виконання Нижньовербізького сільського бюджету об’єднаної територіальної громади до 1 березня року, що настає за звітним, у газеті __________ (вказати назву газети, визначену Нижньовербізькою сільською раою об’єднаної територіальної громади.
  • публічне представлення інформації про виконання Нижньовербізького сільського бюджету об’єднаної територіальної громади до 20 березня року, що настає за звітним;
  • оприлюднення рішення Нижньовербізької сільської ради об’єднаної територіальної громади про річний звіт шляхом розміщення його на офіційних сайтах https://nyznoverbizkaotg.dosvit.org.ua/ не пізніше ніж через десять днів з дня його прийняття.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
[1] При першому згадуванні в тексті наводиться повна назва бюджету (наприклад, селищний бюджет смт Краснопілля) та скорочена назва, яка застосовується далі по тексту (наприклад, селищний бюджет/ бюджет)
[2] При першому згадуванні в тексті наводиться повна назва місцевого фінансового органу та скорочена назва, яка застосовується далі по тексту
[3] Термін є рекомендованим, визначається індивідуально для кожного бюджету під час затвердження Бюджетного регламенту
[4] Рекомендований План заходів щодо складання прогнозу бюджету наведено у додатку 1
[5] Термін є рекомендованим, визначається індивідуально для кожного бюджету під час затвердження Бюджетного регламенту
[6] Термін, визначений ст. 751 Кодексу
[7] Термін є рекомендованим, визначається індивідуально для кожного бюджету під час затвердження Бюджетного регламенту
[8] Рекомендований План заходів щодо складання проекту бюджету наведено у додатку 2
[9] Термін є рекомендованим, визначається індивідуально для кожного бюджету під час затвердження Бюджетного регламенту
[10] Термін є рекомендованим, визначається індивідуально для кожного бюджету під час затвердження Бюджетного регламенту
[11] Граничний термін для забезпечення своєчасного затвердження місцевою радою відповідного місцевого бюджету (до 25 грудня) з урахуванням вимог Кодексу та Закону України «Про доступ до публічної інформації». Термін може визначатися інший, але не пізніше граничного.
[12] Термін є рекомендованим, визначається індивідуально для кожного бюджету під час затвердження Бюджетного регламенту
[13] Граничний термін затвердження місцевого бюджету, визначений ч. 2 ст. 77 Кодексу. Бюджетним регламентом може бути визначений інший термін, але не пізніше граничного 
[14] Наприклад, двічі на місяць – перший та третій вівторок місяця, один раз на тиждень – кожного вівторка/середи
[15] Рекомендований План заходів щодо складання проекту бюджету наведено у додатку 3
[16] Термін є рекомендованим, визначається індивідуально для кожного бюджету під час затвердження Бюджетного регламенту
[17] Рекомендований План заходів щодо організації роботи з підготовки річної звітності про виконання бюджету наведений у додатку 4